Välkommen till Virkligheten!

Om virkning och verkligheten... typ.

Virkligheten

Kategori: Allmänt

Nu händer det! Efter mycket funderande och ivrigt påhejande av människor runt mig har jag nu en blogg. Hej. Välkommen. Vad detta ska bli återstår att se.
 
virkligheten.webblogg.se - ååh, jag gillar det ! Virkning är mitt stora, nyfunna intresse o eftersom jag så gärna med stolthet visar upp vad jag lärt mig o lyckas åstadkomma känns en blogg som ett bra sätt att göra det. När jag var fem år lärde mamma mig att virka grytlappar, i skolan virkade jag på sin höjd en mössa men i vår sprang jag av någon anledning över någon virkning och blev fast.
 
Ett annat av mina intressen - eller kanske snarare sätt att leva - är att fundera. Jag funderar väldigt mycket. Vrider och vänder på det mesta. Allt från livets stora frågor om tro och mening med livet till mindre frågor som t.ex. hur brett tonregister myggornas surrande har eller hur bomulls-tops tillverkas. Därav verkligheten i "virkligheten". 
 

Så roligt det här ska bli! :) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sandra H säger:

    Jiho! Blev så glad när ja såg att du skaffa blogg. Blir helt klart en av dina aktivaste stalkers :) Kram

    Svar: Så roligt att du blev glad Sandra :) VI ska se vad det blir till :)
    Elin

    2013-07-30 | 16:58:25
    Bloggadress: http://sandramartha-maria.blogspot.fi

Kommentera inlägget här: